Verzenden & retourneren
Verzending
Voor de verzending van uw bestelling werken wij samen met DHL en DPD. Wij hanteren doorgaans een standaard levertijd van 5 tot 8 werkdagen in verband met leveringen vanuit onze leveranciers. Heeft u met spoed iets nodig? Neem dan contact met ons op! Wij denken graag mee!
Meer informatie nodig over de verzending van uw bestelling? Wellicht kunt u het antwoord op uw vraag hieronder vinden. Is dit niet het geval? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via [email protected] of +31(0)418 511 972.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Mocht u uw bestelling eerder willen ontvangen neem dan even telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Neem contact op via [email protected] of bel +31(0)418 511 972.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bij bestellingen vanaf €75,- exclusief BTW profiteert u van GRATIS verzending. Bij bestellingen onder de €75,- betaalt u €8,95 verzendkosten. U kunt uw bestelling ook GRATIS ophalen in onze showroom in Velddriel.
Voor afleveradressen buiten Nederland worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van het afleveradres.
Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?
Mocht u het afleveradres willen wijzigen dan is dit mogelijk voordat u akkoord hebt gegeven op de proefdruk en de orderbevestiging.
Let op: U kunt het afleveradres niet meer wijzigen nadat uw bestelling in productie is genomen.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Jazeker. Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u ervoor kiezen om uw bestelling op te halen in onze showroom. Het ophalen van uw bestelling in onze showroom is GRATIS. Zodra uw bestelling klaarligt, nemen wij contact met u op!
Jobo Workwear Showroom: Provincialeweg 59, 5334 JD, Velddriel.
Wil u op een later moment uw verzendwijze nog aanpassen, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.
Kan ik mijn bestelling ook onder express laten versturen?
Ja. Vooral bij spoedleveringen maken wij gebruik van levering onder express. In dit geval wordt na het produceren de bestelling direct verzonden en de volgende dag vóór 11:00 uur geleverd. Bestelt u via onze webshop, dan kunt u bij het afronden van uw bestelling kiezen voor “Spoedorder met expressverzending”.
Let op: Er worden extra kosten in rekening gebracht voor verzending onder express.
Tot wanneer kan ik mijn bestelling laten versturen onder express?
Wanneer u een zending onder express wil ontvangen, zult u dit tijdig moeten doorgegeven. Bestelt u via onze webshop, dan kunt u dit gemakkelijk doen door “Spoedorder met expressverzending” als verzendmethode te kiezen. Bestelt u op een andere manier, dan adviseren wij u om voordat u akkoord geeft op de orderbevestiging aan te geven dat u uw bestelling per express wil ontvangen.
Kan mijn bestelling ook als spoedlevering geleverd worden?
Ja. Hiervoor maken wij veelal gebruik van verzending onder express. Indien u uw bestelling met spoed nodig heeft, raden wij u aan om zo spoedig mogelijk contact op te nemen via +31(0)418 511 972 zodat dat wij hier rekening mee kunnen houden met onder andere het inplannen van onze productie.
Let op: Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht.
Retourneren
Indien u uw bestelling wil retourneren zijn er een aantal voorwaarden waar u rekening mee moet houden.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Onbedrukte kleding kan binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, mits de kleding ongedragen, niet gewassen en onbeschadigd is. Het product dient in originele verpakking retourgezonden te worden.
U kunt u bestelling niet retourneren indien:
- De goederen voorzien zijn van een bedrukking of borduring;
- De goederen gewassen of gedragen zijn;
- U zelf geprobeerd heeft een gebrek te herstellen;
- De originele verpakking ontbreekt;
- Eventuele gebruiksinstructies niet opgevolgd zijn.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Nee. Voor het ruilen van uw bestelling verzoeken wij u de producten retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. U kunt alleen onbedrukte kleding ruilen/retourneren. Zodra het te ruilen product bij ons retour is ontvangen, ontvangt u hiervoor de creditnota en wordt het geld zo spoedig mogelijk aan u teruggestort.
De goederen moeten op eigen kosten retour gestuurd worden naar:
Jobo Workwear
o.v.v. Retouren
Provincialeweg 59
5334 JD Velddriel
Om zeker te zijn van de ontvangst van uw pakket adviseren wij u met Track & Trace te versturen. Jobo Workwear is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte zendingen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien de maat of kleur van het door u bestelde, onbedrukte artikel niet naar wens is, kunt u het artikel retourneren. Om uw bestelling of een deel van uw bestelling te retourneren verpakt u uw retour in originele verpakking en voegt u de pakbon toe aan het pakket.
U kunt uw pakket op eigen kosten naar een pakketservicepunt brengen en versturen naar:
Jobo Workwear
o.v.v. Retouren
Provincialeweg 59
5334 JD Velddriel
Om zeker te zijn van de ontvangst van uw pakket adviseren wij u met Track & Trace te versturen. Jobo Workwear is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte zendingen.
Zodra wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij de terugbetaling (exclusief verzendkosten) binnen 5 werkdagen verwerken. Terugbetaling wordt op dezelfde manier gedaan als waarmee u uw bestelling heeft betaald.
Loopt u tegen problemen aan of is uw artikel niet zichtbaar in uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel +31(0)418 511 972. Wij lossen het graag voor u op!